Sunday, November 28, 2010

DEANNE wedding

Untuk perkahwinan kawan karib saya iaitu Dean dan Anne, mereka telah memilih saya bagi menyempurnakan hari mereka untuk pakaian angkat nikah. Perkahwinan mereka juga telah dipilih untuk dimasukkan di dalam program 'Tangkap muat' (Astro chann 104:RIA) yang di hos kan oleh Sarimah Ibrahim dengan kerja sama oleh Rizalman Ibrahim (Pereka Fesyen) dan Zulfazly (Make-up artis). Bagi angkat nikah, mereka telah bersetuju dengan cadangan saya dimana konsep separa Arabic dan separa moden di masukkan ke dalam konsep mereka. Jadi bagi pakaian Dean saya telah memasukkan elemen kemelayuan dan sedikit arab juga ke pakistan yang kelihatan seperti Shilvani manakala bagi Anne pilihan baju kurung moden memang sesuai dengan gabungan moden dimana baju kurung moden masih dikekalkan tetapi memasukkan element arab dengan mengetengahkan teknik cafling di bahagian tangan dan bahagian kain pula di beri suntikan moden dimana kainnya di potong dengan potongan duyung manakala dari bahagian lutut ke lantat di buat layer sebanyak 3 tingkat dan diberi kemasan fine aging.







Pasangan Bahagia:


Dean dan Anne







Kegembiraan terserlah pada saat malam berinai apabila Si pengantin dan Si pengapit terima usikan oleh tetamu yang datang





Bergambar dengan adik beradik yang hadir







Bergambar sebagai kenangan bersama
Pereka Fesyen Negara: Rizalman Ibrahim
dan Make-up Artist: Zulfadzly

0 comments:

Order Form

Name:
Address:
Phone Number:
E-mail:
Product & Code:
Quantity
Special Request:

create web form

How to Order?

Its very easy, what u have to do is just follow this instruction:

1. About your DETAIL:
- Name :
- Address :
- Phone Number:
- Email:

2. Product & code, you just put the CODE ON ANY PRODUCT that u want to order.

3. Quantity: you have to highlight here HOW MANY YOU WANT? just put in number. Eg: 1, 5, 8.. etc

4. On Special Request, you can MENTION any pattern that you want or choice on the material. Eg: Beg Pack-Tanglong

5. When all this DONE, you can press the SUBMIT button. And you have to press CONTINUE on the next page to get back to this page, or you can just CLOSED the window if you want to leave.


IF YOU'RE FACING ANY PROBLEM WITH THE ORDER FORM, WE'RE HERE WAITING FOR YOUR QUESTION. WE TRY TO SERVE YOU BETTER THAN OTHERs. HERE IS OUR DETAIL:
E-MAIL:FADH.JARIKU@GMAIL.COM
OR YOU CAN GIVE US A CALL AT
6012- 3030- 454